Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht: Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Tulup 

      Wie zijn we?

      sociale reden: Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o.

      Adres: Przemysłowa 68 43-100, Tychy

      Siretnummer: 0000493662

      BTW-nummer: PL6462933172

      Beschrijving: We hebben onze winkel gecreëerd om u de schoonheid en uniciteit van spiegels, glasdecoraties, vinyl en doeken te laten zien. In onze winkel bieden we decoratieve spiegels, glazen en vinyl keukenpanelen, glazen snijplanken, schilderijen, vinyl tapijten en nog veel meer aan. Al onze prachtige decoraties zijn beschikbaar in verschillende afmetingen en duizenden ontwerpen. We maken geen compromissen als het gaat om kwaliteit. We garanderen dat onze producten gemaakt zijn van de beste materialen van gerenommeerde fabrikanten. Onze decoraties zijn 100% veilig en extreem duurzaam. We nodigen u uit om te komen winkelen!

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden:

      Terugnamevoorwaarden: 1. De garantietermijn voor de producten die in onze winkel worden aangeboden, bedraagt 24 maanden. 2. De verkoper is verantwoordelijk jegens de klant als het product niet overeenkomt met de overeenkomst (garantie). Garantie voor gebreken is uitgesloten in het geval dat de koper geen consument is of een ondernemer met consumentenkenmerken. 3. Indien het product een gebrek vertoont, heeft de klant het recht op: a) eisen dat het gebrekkige product wordt vervangen door een gebrekloos product of dat het gebrek wordt verholpen. De verkoper is verplicht het gebrekkige product te vervangen door een gebrekloos product of het gebrek te verhelpen binnen een redelijke termijn zonder buitensporige overlast voor de klant. b) het recht om de overeenkomst alleen en uitsluitend te ontbinden op het moment dat de verkoper weigert het product in overeenstemming te brengen met de overeenkomst, de non-conformiteit aanhoudt en uit de verklaring van de verkoper blijkt dat hij het product niet binnen een redelijke termijn in overeenstemming zal brengen met de overeenkomst. 4. De klant, die zijn rechten uit hoofde van de garantie uitoefent, is verplicht het gebrekkige artikel op het adres van de verkoper af te leveren. In het geval dat de klant een consument is, worden de kosten van de levering gedekt door de verkoper. 5. Binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de klacht zal de verkoper reageren op de klacht over het product of de uitvoering van de verkoopovereenkomst ingediend door de klant. 6. De basis voor het indienen van een klacht zijn technische gebreken van het product, zoals: - Onjuiste grootte, - Onjuist frame, - Onjuist materiaaltype, - Ontbreken van een van de componenten van de bestelling. 7. Niet onderhevig aan klachten zijn: - Kennisgeving dat motieven zoals brokaat, goud, zilver, beton, marmer, verroeste plaat, hout, enz., niet lijken op de werkelijkheid. De motieven zijn gedrukt, wat kan resulteren in verschillen in uiterlijk ten opzichte van hun echte tegenhangers. Lichtreflecties maken geen deel uit van de afbeelding. - Verschil in kleuren. De tinten van het eindproduct kunnen licht verschillen van de weergave als gevolg van de kalibratie van de monitor waarop de objecten worden bekeken, de printer en het type inkt dat wordt gebruikt; het verschil in tinten is geen reden voor klachten. - De vorige bestelling had een andere kleur. Bestellingen gedaan in een andere periode in geval van herbestellen van producten kunnen licht verschillen in tinten en frame, omdat alle producten worden vervaardigd na ontvangst van de bestellingen. - Mechanische beschadigingen (ingreep in het product, brandwonden, onjuist gebruik). Schade veroorzaakt door gebruik als gevolg van verloop van tijd (bijvoorbeeld slijtage) vallen niet onder de klacht. - LED-verlichting valt niet onder de garantie.

      Retourvoorwaarden: 1. De garantietermijn voor de producten die in onze winkel worden aangeboden, bedraagt 24 maanden. 2. De verkoper is verantwoordelijk jegens de klant als het product niet overeenkomt met de overeenkomst (garantie). Garantie voor gebreken is uitgesloten in het geval dat de koper geen consument is of een ondernemer met consumentenkenmerken. 3. Indien het product een gebrek vertoont, heeft de klant het recht op: a) eisen dat het gebrekkige product wordt vervangen door een gebrekloos product of dat het gebrek wordt verholpen. De verkoper is verplicht het gebrekkige product te vervangen door een gebrekloos product of het gebrek te verhelpen binnen een redelijke termijn zonder buitensporige overlast voor de klant. b) het recht om de overeenkomst alleen en uitsluitend te ontbinden op het moment dat de verkoper weigert het product in overeenstemming te brengen met de overeenkomst, de non-conformiteit aanhoudt en uit de verklaring van de verkoper blijkt dat hij het product niet binnen een redelijke termijn in overeenstemming zal brengen met de overeenkomst. 4. De klant, die zijn rechten uit hoofde van de garantie uitoefent, is verplicht het gebrekkige artikel op het adres van de verkoper af te leveren. In het geval dat de klant een consument is, worden de kosten van de levering gedekt door de verkoper. 5. Binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de klacht zal de verkoper reageren op de klacht over het product of de uitvoering van de verkoopovereenkomst ingediend door de klant. 6. De basis voor het indienen van een klacht zijn technische gebreken van het product, zoals: - Onjuiste grootte, - Onjuist frame, - Onjuist materiaaltype, - Ontbreken van een van de componenten van de bestelling. 7. Niet onderhevig aan klachten zijn: - Kennisgeving dat motieven zoals brokaat, goud, zilver, beton, marmer, verroeste plaat, hout, enz., niet lijken op de werkelijkheid. De motieven zijn gedrukt, wat kan resulteren in verschillen in uiterlijk ten opzichte van hun echte tegenhangers. Lichtreflecties maken geen deel uit van de afbeelding. - Verschil in kleuren. De tinten van het eindproduct kunnen licht verschillen van de weergave als gevolg van de kalibratie van de monitor waarop de objecten worden bekeken, de printer en het type inkt dat wordt gebruikt; het verschil in tinten is geen reden voor klachten. - De vorige bestelling had een andere kleur. Bestellingen gedaan in een andere periode in geval van herbestellen van producten kunnen licht verschillen in tinten en frame, omdat alle producten worden vervaardigd na ontvangst van de bestellingen. - Mechanische beschadigingen (ingreep in het product, brandwonden, onjuist gebruik). Schade veroorzaakt door gebruik als gevolg van verloop van tijd (bijvoorbeeld slijtage) vallen niet onder de klacht. - LED-verlichting valt niet onder de garantie.

      Onze producten

      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Aanbieding
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD