×
Resultaten van uw zoekopdracht: Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Voor elk product, de juiste dienst!

      De voorgestelde leveringsmethoden zijn afhankelijk van het type product dat u besteld heeft: deze worden u toegelicht bij het plaatsen van uw bestelling.
      Indien u meerdere producten besteld heeft, bestaat de kans dat deze door verschillende transporteurs aan u geleverd zullen worden, om u een zo gunstig mogelijke levertijd te kunnen bieden.

      Het product wordt op afspraak bij u thuis geleverd
      1De voorbereiding van de levering

      Controleert u, alvorens te bestellen, of u de producten zonder problemen in ontvangst kunt nemen: meet zorgvuldig de afmetingen van uw deuren, trappen en lift.

      Er wordt contact met u opgenomen zodra de bestelling bij de transporteur is ontvangen. U kunt de afspraak tot middernacht de dag vóór levering wijzigen.

      De levering vindt plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 22.00 uur.

      2Levering

      De levering vindt plaats bij u thuis in de kamer van uw keuze. Indien de levering door Dynalogic plaatsvindt, wordt er geleverd tot en met de vierder etage. Mocht er een lift aanwezig zijn, dan geldt dit niet. Controleer dat of het product overeenkomt met uw bestelling en in goede staat is.

      Het volgende lijkt vanzelfsprekend, maar is zeer belangrijk: u moet aanwezig zijn op de overeengekomen dag en tijd om uw bestelling in ontvangst te nemen!

      Elke nieuwe levering wordt gefactureerd door vente-unique.nl, indien deze is toe te wijzen aan ongerechtvaardigde afwezigheid van de klant.

      U dient elke twijfel te vermelden op de leverbon.

      Meer weten over de leverbon

      De leverbon getuigt ook van de legale eigendomsoverdracht va het product.

      Zodra de leverbon is ondertekend, is het product van u en noch Vente-unique.com noch onze transporteur zijn verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens de levering, als deze niet werden vermeld op de bon.

      Daarom is het belangrijk eventuele beschadigingen op het product te vermelden alvorens de leverbon te ondertekenen.

      Belangrijk: als het pakket beschadigd lijkt, open het dan om de staat van het product te bekijken in bijzijn van de koerier. Als de koerier u adviseert op de leveringsbon "onder voorbehoud van uitpakken" te vermelden, weet dan dat deze vermelding geen juridische waarde heeft. Als de koerier niet heeft willen wachten tot het pakket open was, vermeld dat dan op de leveringsbon onder de rubriek "staat van het product na uitpakken".

      Zelf op te bouwen meubels worden niet uitgepakt. Echter, het volstaat u te verzekeren van hun goede staat.

      In geval dat de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, raden wij u aan reserves te vermelden over de staat van het pakket of het product te weigeren met vermelding "pakket beschadigd" op de leverbon.

      U beschikt over een termijn van 48 uur om ons in uw ruimte Mijn account of per telefoon te verwittigen van elke eventuele schade aan het product.

      Onderteken de leverbon niet alvorens uw schades te vermelden!

      3Verpakkingen

      Voor elke retourzending van een product (behalve zitbanken), vragen wij u de producten terug te zenden in hun oorspronkelijke verpakking.

      Bewaar ze dus goed!

      4Uw diensten en voordelen
      Bestelling volgen
      Vind in het gedeelte Mijn account alle details over uw bestelling stap voor stap terug.
      Bespaar geld!
      Wanneer u in dezelfde bestelling meerdere producten koopt die voorradig zijn, leveren wij deze in één keer en bespaart u geld op de leveringskosten.
      Uitpakken (tegen extra betaling)
      Onze chauffeurs kunnen de meubels bij aflevering zelf uitpakken en de verpakking ophalen.
      30 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie
      Indien u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, beschikt u over 30 dagen tijd vanaf de leveringsdatum om deze terug te sturen en uw geld terug te vragen (exclusief leveringskosten). Altijd handig als u toch van gedachten verandert!
      5Uw mening telt voor ons

      Volgend op uw levering, ontvangt u een e-mail met een tevredenheidsvragenlijst.

      Help ons uw ervaring als klant te verbeteren door hierop te antwoorden!