×
Resultaten van uw zoekopdracht: Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Voor elk product, de juiste dienst!

      De voorgestelde leveringsmethoden zijn afhankelijk van het type product dat u besteld heeft: deze worden u toegelicht bij het plaatsen van uw bestelling.
      Indien u meerdere producten besteld heeft, bestaat de kans dat deze door verschillende transporteurs aan u geleverd zullen worden, om u een zo gunstig mogelijke levertijd te kunnen bieden.

      Het product wordt op afspraak geleverd voor uw flatgebouw of uw huis
      1De voorbereiding van de levering

      Let op: onze transporteur levert met een truck met oplegger, voor uw huis. De transporteurs kunnen dus niet tot in uw huis leveren.

      Gelieve zelf de nodige maatregelen te nemen om het product te vervoeren tot aan de plaats van gebruik.

      Controleer ook of uw straat breed genoeg is voor een trailer.

      Controleert u alvorens te bestellen, of de producten gemakkelijk kunnen worden geplaatst: meet zorgvuldig de afmetingen van uw deuren, trappen en lift.

      Geeft u tijdens uw bestelling alle nodige informatie door, voor het goede verloop van de levering: adres, verdieping, toegangscode, intercom...

      Geef een telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent voor het maken van de leveringsafspraak. Vermeld in dit gesprek met onze transporteur – elke potentiële moeilijkheid die de leveranciers bij de toegang of doorgang kunnen tegenkomen.

      Er wordt contact met u opgenomen zodra de bestelling door de transporteur is ontvangen. U kunt de afspraak tot middernacht de dag vóór levering wijzigen.

      2Levering

      De levering van deze producten vindt plaats voor uw flatgebouw of huis.

      Het volgende lijkt vanzelfsprekend, maar is zeer belangrijk: u moet aanwezig zijn op de afgesproken dag en tijd om de bestelling te ontvangen!

      Mocht u eventueel toch niet beschikbaar zijn voor de levering, dan dient u minimum 72 uur van tevoren contact op te nemen met de transporteur voor het uistellen van de afspraak.

      Bij niet gerechtvaardigde afwezigheid van de klant, wordt elke nieuwe levering gefactureerd door vente-unique.nl.

      Meer weten over de leverbon

      De levering van uw product gebeurt zonder het uitpakken. Wij raden u dus aan, als de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, het pakket te weigeren met vermelding van "pakket beschadigd": onze pakketten verlaten het magazijn in goede staat. Als de verpakking intact is, maar het product is beschadigd, beschikt u over 48 uur om ons dit te melden per aangetekende brief samen met foto's van de beschadigingen van het product.

      De leverbon getuigt ook van de legale eigendomsoverdracht va het product.

      Zodra de leverbon is ondertekend, is het product van u en noch Vente-unique.com noch onze transporteur zijn verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens de levering, als deze niet werden vermeld op de bon.

      Daarom is het belangrijk eventuele beschadigingen op het product te vermelden alvorens de leverbon te ondertekenen.

      Belangrijk: als het pakket beschadigd lijkt, open het dan om de staat van het product te bekijken in bijzijn van de koerier. Als de koerier u adviseert op de leveringsbon "onder voorbehoud van uitpakken" te vermelden, weet dan dat deze vermelding geen juridische waarde heeft. Als de koerier niet heeft willen wachten tot het pakket open was, vermeld dat dan op de leveringsbon onder de rubriek "staat van het product na uitpakken".

      Zelf op te bouwen meubels worden niet uitgepakt. Echter, het volstaat u te verzekeren van hun goede staat.

      In geval dat de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, raden wij u aan reserves te vermelden over de staat van het pakket of het product te weigeren met vermelding "pakket beschadigd" op de leverbon.

      U beschikt over een termijn van 48 uur om ons in uw ruimte Mijn account of per telefoon te verwittigen van elke eventuele schade aan het product.

      Onderteken de leverbon niet alvorens uw schades te vermelden!

      3Verpakkingen

      Voor elke retourzending van een product (behalve zitbanken), vragen wij u de producten terug te zenden in hun oorspronkelijke verpakking.

      Bewaar ze dus goed!

      4Uw diensten en voordelen
      Bestelling volgen
      Vind in het gedeelte Mijn account alle details over uw bestelling stap voor stap terug.
      Bespaar geld!
      Wanneer u in dezelfde bestelling meerdere producten koopt die voorradig zijn, leveren wij deze in één keer en bespaart u geld op de leveringskosten.
      Uitpakken (tegen extra betaling)
      Onze chauffeurs kunnen de meubels bij aflevering zelf uitpakken en de verpakking ophalen.
      30 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie
      Indien u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, beschikt u over 30 dagen tijd vanaf de leveringsdatum om deze terug te sturen en uw geld terug te vragen (exclusief leveringskosten). Altijd handig als u toch van gedachten verandert!
      5Uw mening telt voor ons

      Volgend op uw levering, ontvangt u een e-mail met een tevredenheidsvragenlijst.

      Help ons uw ervaring als klant te verbeteren door hierop te antwoorden!